Om....AIK, bloggens framtid och en annan blogg.

Söndagsblogg.

Imorrn funderar jag på skita i min uppladdning jag brukar ha. För att reducera smällen och kanske undvika min nedstämdhet så mkt som möjligt när det blivit 0-0. Men samtidigt, jag e ledig från 11 har inget att göra efter det bortsett från mina armhävningar och situps fram till matchstart. Jag har 4 öl i kylen och mer utestående hos en i närheten.

Och bered er, fuckers, imorrn kan det vara dax för en tafatt halvskadad smålänning att bereda plats för Kumlas råaste -88:a. 72 kg tung och helt hänsynslös. Vi snackar så klart om mina drömmars man. Pierre Bengtsson.

Bloggens framtid är under utredning. Jag ska vara lite luddig nu men enough is enough liksom. Det e ingen välgörenhetsgala det här. Det är mitt liv vi snackar om. Återkommer om en vecka eller 3 dagar eller 2 månader med svar. Beror helt på hur jag känner men som det är nu så börjar dagarna bli räknade.

Annars vill jag bara länka till en skön blogg. En tillbakakaka fast bloggen är värt det och han e värd det. Han skriver om IKEA inköp, dif och boston sist jag kollade.  HÄR!

Kommentarer
Postat av: En tjej som med tur hittade till lava.blogg.se

Du måste peta in http:// i länken för att den ska funka...

2008-04-07 @ 02:44:02
Postat av: Robban

Nej du ska inte lägga ner bloggen nu när den börjat bli bra. Fuck alla uteblivna kommentarer. Folk är otacksamma mähän. Bry dig inte om dom.

2008-04-07 @ 02:45:01
URL: http://lava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0