Söderhavs-neger

Jag skulle vilja va en glad söderhavs-neger. Som typ bara skrattar och skiter i en klubb som heter AIK och gör mig besviken vecka ut och in. Men det är jag inte. istället är jag:
-Patetisk
-Psykiskt svag
-Alkoholpåverkad
-Irriterad

Min styrka sitter istället i att jag får smarta ideer när jag e i den stämningen. Jag tänker lite "nu e jg på botten så det kan iaf inte gå sämre" och så ska jag göra slag i mina saker. Men för att uttrycka det snyggt. Jag tror folk märker det på mig och tänker "Vill jag vara med en bitter snubbe som dricker alkohol på måndagar för sig själv framför datorn?" Och nej. Tror flesta känner att det inte står rätt till här. Men det skiter jag i.

Och nu fick jg lust att gå till personangrepp. Men det ska jag hålla mig undan. Men jag vet att jag har en del ess i rockärmen om det behövs. Och det e normalt beteende. Att för sig själv komma på saker jag kan använda i personangrepp "ifall att".

Ni gör inte så eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0