Temptation

Ikväll har det vart äckliga chips och god öl.

Men nu kommer stöten. Den e kort. Den e snabb men jag hoppas den smärtar.

Jag vill för mina riktiga fans inte stänga ner bloggen men efter att mötts av kommentarer (0) på i princip varje inlägg så har jag ett önskemål.

Jag tänkte ett tag stänga min blogg. Men det e faktiskt några som gillar min blogg och ger mig feedback. Därför ska jag nu be er som vet med er att ni aldrig gett spontan feedback göra som följande:

KNÄPP ALDRIG MER IN DJGUTT.BLOGG.SE I DIN WEBBLÄSARE

Jag vill inte ha er här. Ni är inte önskade. Jag behöver er inte. Jag skrev tidigare i veckan att det inte e någon välgörenhetsgala. Jag känner att ni suger ut mig samtidigt som ni inte ger mig nåt tillbax. Jag gillar att bjuda på mig själv men det ska vara ömsesidigt. Annars utmynnar det till att man känner sig tom. Så ni som vet med er att ni aldrig skrivit i kommentarsfältet bortsett kanske från den tävlingen jag hade så sök upp andra bloggar för ni e inte önskade här!

Skulle jag få höga läsartal får jag helt enkelt öppna en ny hemlig blogg där jag bara ger adressen till utvalda. Och tro mig, den hade blivit rå. För trots jag ger en del av mig här så finns det mycket att ta av, mkt mer att ge.

Så sök upp andra bloggare där ni kan gotta er i deras liv utan att behöva öppna era små sinnen och berätta om er själva.


Kommentarer
Postat av: LISA

Hoppas du haft en underbar kväll! :)
godnatt!

2008-04-12 @ 01:03:51
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Robban

Såja. Pang på horungarna bara.

2008-04-12 @ 01:04:16
URL: http://lava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0