vet du var du har din syster?

Postat av: QUEENIEQUEENIE

fattar ingenting av ditt inlägg


För det första, kallar man sig "QUEENIEQUEENIE" så har man redan lagt där en något spräcklig grund.


Så till det essentiella (eller essensiella?) i livet. Allsvenskan. En del skriver om triviala problem som vilken färg som är inne i vår och sånt. Jag skriver om tvivel, hopp och längtan efter att någon gång i mitt liv dansa på gatorna likt Fever Pitch.

8 omgångar har gått nu. Vi har redan haft minst en kris internt. Ett par externt och om jag inte har helt fel har jag sågat hela organisationen från varje enskild spelare till det slutna AIK Fotboll som är sparsamma med intervjuer efter dåliga matcher.


Men hey, vi ligger för Bajen. Och snart före dif. Tut tut, tåget har börjat rulla.

Det är väl det viktiga nu i livet. På måndag är det HBK home. Och skrockfull som jag e säger jag även där "Just win baby". Jag skiter i hur det ser ut, ge mig 3 poäng bara. Men HBK e ju inte bara en fotbollsmatch..Det e ju för dom informerade något mer. Och står inblandade för sitt ord så får vi bara se vad som händer. Jag tänker manana manana nu. Så skön e jag för även om jag kommer ha problem på tisdag med min examen, så är livet exakt i skrivande stund överkomligt. Om det hänger ihop med vinst i dag låter jag vara osagt.

Sömn är överskattat tror jag. Är man bara aktiv på dagen och utomhus så kan man skära ner sitt sömnbehov till 6 h/dag uppskattar jag. Det här förutsätter att man inte dricker dock. Dricker man behöver man sova och en dag i veckan tycker jag e ok att sova längre. Själv la jag mig sent och upp tidigt helt frivilligt. Det kommer bli skönt för när jag nu slår på The Kingdom som jag redan sett kommer jag somna av mig själv efter låt säga 20 min och sen e det bara på den igen kl 9-10 imorrn.

Och sen avslutningsvis vill jag bara hälsa min brorsa (plast) att jag e glad att du e hemma och att du mår bra. Såna grejer tänker man inte över så mkt men när det händer nåt märker man att det e jävligt obehagligt och man mår illa. Men du e tillbax på banan Hockey. Ses i sommar. (Vet att du inte läser här men ändå, ville bara säga nåt om det)

Nu ska jag missbruka en text jag velat klippa in som jag känner igen mig i men inte just nu. Gör jag inte det nu kommer jag glömma så här kommer den:

lugna ner dig kompisen för du har ingen alls koll
dansgolvet äger vi när klockan blivit halv tolv
halv ett, halv tre, när klockan blivithalv fem
så äger vi klubben och kompis du är bara anställd


Kommentarer
Postat av: emma

är du lyckligt lottad och inte behöver så mkt sömn? jag behöver minst åtta-nio timmar..

2008-04-28 @ 00:33:48
URL: http://adbro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0