Releasefest för min homo-design

Ok. Ska tydligen bli roligare att blogga om man har ny design. Vi får se. Jag e iaf irriterad och bitter. Och jag klarar inte det här längre. Men här stoppar jag, jag har tänkt att jag iaf ska ha lite privatliv så smaskigare än så här blir det inte.

Men! Men, jag har vill jag våga lova, gravare problem med hjärnspöken än andra. För mig funkar det inte att bara tänka "skärp dig". Hade det funkat, hade jag gjort det. Men det sätter sig och gnager och skaver och till slut känns det faktiskt som att nåt bultar i huvudet och måste ut. Och så kommer det ut. Och så blir det såklart helt åt helvete. Och det visste jag innan men bultandet i huvudet blev för påtagligt.

Där e jag nu. Huvudet kokar jag vill som jag någon gång tidigare skrtivit göra mig fri. Slita mig loss och löpa på en äng typ.

Vidare känner jag mig i extrem obalans. Kan inte sätta fingret på det varför det e så. Jag ser egentligen ljust på framtiden men känner att tar jag mig inte dit snart så faller jag tillbaka ner dit ni är. Ni bittra.

Denna blogg ser inte ut att ge mig någon lättelse heller som det kunde göra förut. Jag känner mig explosiv i den mening att kommer minsta småsak i vägen för mig nu går jag bananas.

Helvetes fucking fitt helg. Nu lägger jag mig och gråter i sängen. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0