AIK

registrera mig då!!!!!!!

Big Brother sverige saknar gränser. men bloggreggen verkar iaf bli inställd.

Veckan ser ut som följer, skriver upp för att jag inte ska glömma.
Måndag  (Tom)
Tisdag (Tom)
Onsdag Dam-derby! AIK-dif. Klubbhoran Madelende Göras kommer på besök. Jag tog henne till mitt hjärta trots en 0-0 match mot QBIK. Sen drog hon till dif! Det är ej acceptabelt. Hon ska hatas.
Torsdag Wow. Kommentar överflödiga. Hr redan kollat upp allt, Örebro away. Kommer trotsa bojkotten och dra dit. Jag har inte möjlighet att se Gnaget så många ggr liv per år så jag gör det. Men tar långsida så jag inte bryter den helt.
Möjlig utgång i Örebro. Så om nån som läser bloggen bor i Örebro och kan ställa upp med husrum så tar jag + 1 gärna emot. Annars blir det 03.40 bussen hem till Sthlm.
Fredag Troligtivs sviterna av gårdagen.

Och förresten e Madelende Göras fulare när hon inte e blond.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0