If I'd fall, would you pick me up?

Det finns musik och så finns det musik. En del tror att dålig musik är för att de inte gillar stycket. De personerna som tror det kan ine musik. Och de är ett par menar jag. Om jag ska va ärlig så är det två som har bra koll på musik i min omgivning. Ena är han som tipsade mig om låten jag blev kär i. Och andra är han som har skivas som låten kommer från. Jag ser den här låten som ett skilje mellan de som tror de kan musik och de som faktiskt kan.

Jag kan ibland digga (adjektiv: sjunga, nikca huvudet i takt) till tveksam musik men samtidigt, jag vet en bra låt när jag höär den, gäller bara att jag e i rätt stämning. Men här kommer den iaf..


Kommentarer
Postat av: Robban



Hell yeah.

2008-06-04 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0