DU ÄR DIGG!

Först ska jag delge er min dröm jag hade för ett par dagar sen. Jag bryr mig inte om ni tycker den e nämnvärd men den ska sparas i mitt minne och då e bloggen ett utmärkt verktyg för att komma ihåg.

Bilderna är lite vaga men jag minns att det var jag och Cristiano Ronaldo på mittfältet för oss. AIK. Vi mötte hif och låg under med 1-0 trots stor dominans. Sen kom Jimmy Tamandi som efter sin kvittering till 1-1 på pressat långskott fick smeknamnet "Jimmy Floyd" av mig. Sen pressade vi och pressade men jag hann tyvärr vakna innan vi satte 2-1. Noterbart e att jag har idrottat i hela mitt liv diverse sporter men jag har aldirg blivit lika glad som jag blir när Tamandi kvitterar till 1-1 i en dröm. Jag har heller aldrig blivit lika ledsen som när vi släpper in.

Så över till det mindre roliga. Nu har jag massor med tid närmsta månaderna som ska spenderas på jag vet inte vad.  Jag har egentligen bara EM i sommar att se fram emot även om det inte e bara bara det.

Nu ska jag vara lite blöt tänkte jag och limma in lite youtube klipp. Båda handlar om soldater som kommer hem. Eller soldiers som jag tycker e skönare att säga. Utgången för de båda är dock väldigt olika. Båda ger dock våta ögon på olika sätt.  

http://www.youtube.com/watch?v=AW3aCuxY1DY

http://youtube.com/watch?v=dYub1neLZmA (Den här kan jag för er med gott minne meddela att jag rekade som världens bästa låt och det tror jag att jag står för fortfarande. Iaf ihop med videon.)

Och kontentan av det här är då att; jag har en plan. Eller två planer rättare sagt.  En ond och en god.. Jag funderar på bli kriminell. Inte nån liten småtjuv eller så. Utan tungt. Och med min inkompetens kommer jag bli gripen ganska fort.  Hårdingar får kanske alltid en andra chans. Så kan jag säga till aftonbladet men att min lilla grabb och frugan fick mig att stå ut med dagarna i fängelset.

Plan nummer två är att ta värvning. I amerikanska armen. Inte för jag vet hur jag ska komma mig in där och jag tror inte "Uncle Sam" behöver mig men det hade vart fett. Jag i Pearl Harbour. Eller den här andra som iofs inte alls e så glamorös som kom nyss med Samuel L Jackson.  Vad tror ni?

Nu ska jag spela sista pokern för kvällen sen dra en fet runk. Och det e faktiskt helt naturligt så ni behöver inte ens reagera på det.

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Robban

Du kan ju om du vill! Fortsätt så.

"Och med min inkompetens kommer jag bli gripen ganska fort"

2008-03-17 @ 12:27:55
URL: http://lava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0