Du e redan här...

Innan jag kapitulerar så kommer en blogg. Sen bär det rakt ner i sängen. Men ibland tar det iofs omvägar som även när jag säger så så slutar jag sittandes här halv 2. Men nu menar jag det.

Nu ska jag klistra in en film som e värd att komma upp direkt i bloggen utan inbladning av youtube.


Och det var faktiskt en liten kick att få in den så enkelt. Tack Robinho.

Imorgon bär det eventuellt av till något jag tänkte kalla Nordens Venedig. Men så funderade jag på det ett tag, behöver Stockholm vara nåt? Räcker det inte bara med Stockholm. Och jo. Det gör faktiskt det. Därför ska jag eventuellt till Stockholm imorrn. Det ultimata hade vart om min hals och mitt huvud satte stopp för det nu när jag faktiskt bestämt att jag ska dra.

Jörgen Wålemark ska göra 10 mål iår. Vet inte vad som e sjukast. Att han säger det eller att han faktiskt kommer göra det. Hur gammal är mannen?

Om jag ska tala för mig själv och inte för hela manssläktet så tror jag kanske det kan ligga nåt i att när män blir sjuka så blir dom jävligt sjuka. Men det e för att vi uthärdar och uthärdar och klagar inte till en viss gräns till allt bara rinner över. Jag är där snart ladies and gent´s. Därför tackar jag för mig och loggar av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0