Han är en vinnare!

Efter lottdragning bland de sex som jag ansåg vara rätt svar så blev vinnaren en man vars smeknamn härstammar från skyttekungen i Vm 90. Denna herre har satt straff på Adrian, Stockholms då bästa målvakt när han reducerade till 1-23 mot BP i Aroscupen. Han heter Niklas Andersson och vi fick ett ord med honom.

Grattis!
Tack så mycket.

Var du säker på att du tillhörde grupp 1?

Ja kände mig rätt säker efter lite tankeverksamhet då jag uteslöt familj o släktingar o tänkte efter vilka du känt allra längst o dessutom har kontakt med. När det var 2 personer så räknade jag mig in som en av dessa.


Hade du blivit besviken om det hade vart fel?

Jo någon slags besvikelse hade inträffat. Troligen även på mig själv om jag skulle missuppfattat "vår relation" så pass. Men lite smickrande om man skulle kvalificerat även i grupp 4.

Vill du lägga till något?

Vill passa på o tacka alla motståndare för en god match. skulle även vilja tacka min familj och alla som stöttat mig.

Niklas säger i intervjun något som jag tyckte skulle bli en kul grej, har mina vänner samma uppfattning om vår relation som jag har? 6 svar var rätt men det betyder inte att de andra var fel. Det var bara inte lika rätt. Men några får jag säga var tveksamma. Men det behåller jag för mig själv.

En annan anledning till att jag hade tävlingen var "ligga" kategorin. Det visade sig att antingen läser ingen av dom min blogg eller så har dom helt enkelt inte den humorn.

Jag hade oxå tänkt att tippa. Men mitt övervägande och min tipskamrats frånfall gör att jag skiter i det. Jag är en ganska lugn person till ytan och mestadel. Men kommer det något som engagerar mig kan jag bli väldigt passionerad. Och en Allsvenska klarar jag inte att tippa utan att lämna t ex dif strax över kvalstrecket. Därför blir det ingen allsvensk tabell från min sida.

Nu fäörväntar jag mig kommentarer och uppmuntring. Det är lite konstigt att vid en tävling kommenterar "alla" men sen där det ut helt. Alla behöver uppmuntran, även så jag så kommentera fritt!


Kommentarer
Postat av: Adrians mardröm

Tack igen, lite trist dock att tävlingledningen har klippt och klistrat i mina svar och uteslutit vissa delar. Konstaterar även att jag kan utesluta mig från grupp 4. Trodde du var redo att ta oss till "next level" men jag har tålamod..

2008-03-29 @ 16:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0