[email protected] ADDA MIG!

Jag är inte bitter längre. Iaf inte i skrivande stund. Just nu slits jag bara i en mindre ångest som kommer transformeras till dåligt samvete.

Egentligen ska jag ha en muntlig redovisning imorrn men jag e enligt mailet jag skickar till honom imorgon sjuk. Om du läser det här Yngve så får jag bara ta upp den redovisningen till hösten. För jag antar att du inte ger mig en ny chans en annan vecka?

Istället ska jag ut i naturen. Brevid ligger mig ett spö, en rulle och en magväska. Jag, Kenneth Monsen, Pintu, Chess och Ceasar ska ut hela dagen imorrn. Rensa tankarna. Andas in frisk luft. Ut med gammal.





Kommentarer
Postat av: Elgrybo

Jag läser din blogg leendes... Väldigt rolig måste jag säga. "Om du läser det här Yngve så får jag bara ta upp den redovisningen till hösten. För jag antar att du inte ger mig en ny chans en annan vecka?" HAHAHAHAHHAHA

Det bästa var... om du läser det här Yngve. så klockrent.
Jag googlade grybb för en tid sedan.. det första som dyker upp är några rader från din blogg och typ ingenting mer. Kan man bli mer anonym? :) Ha så trevligt i vildmarken!

2008-03-15 @ 11:37:15
URL: http://idaslida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0