Jack black

Inatt blir det ingen blogg. Det har ett par förklaringar.

- Jag ska lägga mig nu så nattsudden utgår
- Jag har haft extraordinärt många läsare idag. Det gör mig såklart väldigt glad men samtidigt lite orolig om vilka som läser. Iofs väger plussidorna över.
- Jag har inte så mycket att skriva om. Jag kan älta gamla saker som jag visserligen aldrig tröttnar på men idag har jag ingen ny vinkling tror jag så det får vila till nästa gång jag orkar ta upp det.

Heja Linköping.

Och igen, tack ni som läser, ni får mig att vilja gå upp på morgonen.

Kommentarer
Postat av: troll

Du är som bäst när du är bitter, precis som jag ;)

2008-03-12 @ 18:08:26
URL: http://virrvurra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0