Naken

I natt sov jag naken. Tidigare har jag vart emot det lite men inatt gjorde jag det. Tanken slog mig att jag skulle testa under tiden jag såg 08-fotboll (veckans avsnitt var svagt).

Det var en ganska skön känsla men skönaste var ändå i själva uppvaknandet. Så när det e sagt så går jag över på korta notiser:

-Ny argentina klar. Nu har vi allsvenskans 2 bästa mittfält. Pierre får bli back annars får jag aldrig se honom spela igen.

-Ehh..var väl inte så mkt mer?

Då får jag bara tack för mig. Om jag inte kan slänga in en bild a la Lava.?



Där. Där ska jag bo en vecka i sommar. Det ska inte ni.

Kommentarer
Postat av: Robban

Schweiz?

2008-03-06 @ 20:55:41
URL: http://lava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0