Only god can judge me

Passande rubrik.

Det har vart dåligt med bloggar sen jag kom hem igen men ska försöka mig på en avskedsblogg. Jag ska först ta upp det här med att jag ska dra tillbax till Norge imorgon och mina känslor inför det och sen ska jag ta upp...något jag inte kommer på nu men kanske på vägen.

Imorgon drar jag tillbaka som sagt. Det e med blandade känslor jag gör det. Eller ärligt talat. Jag hade lätt stannat längre om jag hade kunnat. Lämnade nyss brorsan (yngsta) och det e just då det e som jobbigast. Precis i stunden man vet "nu ses vi inte på x månader". Sen blir man kanske lite isolerad. Man bygger en mur runt vad man känner, sina känslor, som blir tjockare och tjockare men sen så fort man e hemma igen rasar den igen.

Vet inte om jag känt så här starkt nångång tidigare, e osäker faktiskt. Ett par saker man saknar och ett par saker man inte saknar alls. Så får man väga det mot varann.

Och den andra saken kommer jag inte på nu och det irriterar mig brutalt så tackar för mig nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0