Från himmel rätt ner i hell

Vaknar semi sent vilket e skönt. tar det lugnt, drar morgonrunk. Ska njuta lite av dagen tänker jag. Bara läsa lite halvt. Sen kommer mailet som gör att jag faller. Och 2 h efter att det kom faller jag fortfarande. Nu e jag på botten kan jag bara hoppas. Jag var inte ens nära på att skriva det lärarna letar efter i min tenta igår. Fakk.

Men ska vi se det som positivit  så e jag iaf upp och ner. Då vet man iaf att man lever. kunde ju bara legat på en rak monoton linje. hade kanske vart värre. att bara vara. Jag e passion istället. På gott och ont.  Återkommer om ett par öl, har en känsla av att det kan bli en lång datakväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0