Jag hånar mig själv

Hade inte jag vart mig själv hade jag skrattat och hånat den jag idag är. De senaste 2 dagarnas eufori har lagt sig och nu e jag tillbax på mitt inkörda spår där jag e relativt missnöjd.

Jag vet iaf ett par anledningar som gör det. Det ena kan beskrivas som att det känns igen sen förr. OCh det andra, det känns igen sen förr dte med. Varför lär man sig inte? Men det ska nog sluta bra för såna som mig oxå en vacker dag. Tror jag. Hoppas jag.

Men nu känner jag mig bitter som fan. Mina drömmar fortsätter vara sjuka och handla om två saker. Ena e AIK och inatt oavgjort hemma mot Trelleborg. Tar det som ett tecken att det säkert blir X imorrn med.

Det andra era wankers säger jag inte. Men eftersom jag inte säger kanske ni kan räkna ut vad det var. Eller så får ni bara spekulera. Då har ni nåt att snacka om på kafferasten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0