Kalla folköl

We are we are.

MIn senaste dröm var på väg ett tag att vara helt orealterad till AIK. Det var jag,  han jag känt längst i mitt liv och nån till jag inte minns exakt.

Vi chillade på åland och det var semi kväll. En sjukt skön tjej var där, det jag minns var att hon var fett skön bara. Och att hon hade röd vit skjorta på nåt sätt. Vi var på g. Sen kom Norlen och tog henne trodde jag men han ville bara lägga in ett gott ord för mig. Vilket iofs redan var överflödigt då jag hade mottagit ganska klara signaler. Men nåja. Här ett tag funderade jag på om jag tappade stinget. Var kommer AIK in i bilden?

Vi ligger och surrar hon berättar att hon jobbat i london och NY. Sen kommer det. Idag, då jobbar hon tydligen på Panaxia. Och vilken klubb e Panaxia med och sponsrar?  Kaching. GG.

Irriterande dock att vakna från en sån dröm och gå rätt i Metod och dataanalysboken

Varför skrev jag det här? Det var ju trist för er andra....men var bara för mitt ego. Jag ska minnas vad jag drömmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0