Kärlek

Sommarlov!

Vad är det för likhet mellan mig och Hammarby hockey?

Så, nu är det alltså sommarlov. Det firas med öl och piza och solen har försvunnit. Om 1 år är jag förhoppningsvis nåt. Då har jag nåt att erbjuda tjejer t ex. Just nu bör framförallt golddiggers hålla sig borta, tro mig, ni kommer bli fruktansvärt besvikna.

Jag tror jag söker svartjobb oxå under en period innan eller efter EM. Så om någon behöver en resurs så skriv här. Det e intressant hur mkt man har att skriva när man ligger och försöker sova men hur allt försvinner när man sitter här.

Men blir jag så full som jag hoppas ikväll och förutsättningarna är okej så finns det möjlighet för en total öppning av integriteten min. Som jag resonerar, antingen gör man det inte eller så kör man hela vägen ut och isåfall blir det hela vägen ut ikväll.
Eller, som en kamrat sa, "du bjuder inte upp till dans utan lacksko"

För 10 år sedan kom den...i bloggen gör den comeback...




Svaret på min fråga var att båda har konkurs precis framför sig eller bakom sig.

Förresten drömde jag att vi slog Bajen fotboll igår med 4-0. Kleber gjorde självmål och då tyckte södra att det var bättre med 3-0 än 4. Så de stormade planen. Smått irriterande när jag dragit från Norge för att se matchen och fick se 15 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0