Lexus

Hej jag heter andy, mitt liv är som ditt
vet inte om du sett det, men de liknar mitt shit
för jag ser allt svart på vitt, alltid missnöjd med nåt

Förut, när jag skulle skriva en låt som jag kände igen mig i och skrev dom där bredängsrapparna va dom nu hette så böev det fel, för jag tänkte egentligen på den här låten.

grubblar över saker som jag nog aldrig förstått
deprimerad mellanåt, de jag bär på e svårt

Jag och Petter. Tror att vi hade kommit mkt bra överens sommaren 2002 när vi skulle softat på Koster ihop men han fick förhinder i sista sekund. Och vem vet hur mitt liv hade vart då?

det är då jag hatar mig själv, å kommer på det
för jag har ingen jävla aning om vafan jag håller på med

Kommentarer
Postat av: Söder

Bra låt. Men i hänvisning till ett tidigare inlägg så har jag ju sagt till dig att wegerup är skit

2008-05-09 @ 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0