Ni vinner del 2

Ok. Jag tackar för mig gällande gastronomi.

Seriöst, hur fan vet man hur man steker ägg? Det e ju inget man får med sig sen födseln. Och stod ni och titta på när mamma stekte dem till pyttipannan? Helvete. Har misslyckats med 2 ägg nu. Gav upp.

Fick höra sen att jag ev hade för lite fett och för låg värme.

Blev två köttbullsmackor istället. Köttbullarna rätt från kylen. Jag gillar dom bäst så.

Fick förresten en ide. Var det på hemkunskapen man lärde sig det? Jag var ju fan där. Men enda minnet som jag har var att jag blev busted när jag försökte baxa en påse bullar ur frysen från en annan grupp. Det var kanske under steka ägg lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0