Penny Kavey räddar mitt liv i 3 dagar

Jag e påverkad. Igen. Av livets vatten och, tro det eller ej livets lustar. I 70:e minuten satt jag och skissade i mitt huvud på en bitter blogg. Hur jävla bitter jag var på AIK:s impotens att göra mål. Hur jävla bitter jag var på att L inte dök upp som avtalat.

Sen. i 89:e kom en räddande ängel och inte bara räddade kvällen  utan räddade hela mitt liv fram till torsdag. Eftersom jag har druckit nu så kan jag skylla på det om jag skriver nåt jag ska skämmas för imorrn. Jag borde verkligen ha fler krokar att hänga mitt liv på. Fler korgar att lägga äggen i. Men jag har inte det. Därför mår jag som en prins nu.

Äntligen hade vi tur. äckel fitt djurgårds-tur.  Och L, du hade tur. Hade inte Kenny gjort 1-0 i 89:e så hade jag mått dåligt och vart lack på alla i allmänhet och dig i synnerhet. Men nu, ärligt, jag vet att det kanske inte är sunt men jag skiter i dig. Iaf fram till torsdag då norrköping står på listan att bli avrättade.

Herrejävlar så skönt det var.  Dom som säger att sex e skönt, har inte hållt på ett lag.

Åh jag e så tillfredsställd. Jag e fan lycklig. (eller e jag full? eller e d samma?)

Min gode vän Nikke menade att det var övertaggat att va laddad 2,5 vecka för en match mot HBK. Och det e det ju såklart. Så gör L så här.  Men min sm ska dra i trådar och jag ska ta hjälp av MPUA Nikke. Så ska det nog ordna sig. Men hey. Bryr jag mig i skrivande stund? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.

Men kanske på torsdag. Jag kalkulerade med 4 poäng denna vecka. Men blir det annat än 6 nu så blir jag missnöjd och livet e skit igen. Hej på er på ett par dagar.

Edit: Det e obehagligt att möta norrköping nu. Förr eller senrare kommer deras första vinst. Typiskt det skulle va på mot oss. Tycke alltid såna sviter bryts mot oss. Average Joe gör alltid sitt debutmål i allsvenskan mot oss. Men den som lever får se. Nu suger vi på karamellen.

Kommentarer
Postat av: Robban

Ändå hade du ju hellre tagit en förlust, men en riktig jävla praktträff med L? Eller? Funkar man inte så? Jag tror jag gör det iaf.

2008-05-06 @ 18:13:54
Postat av: Dj G-u-double T

Osäker. Och oavsett, det hade gått till helvete i långa loppet ändå :) Men beror såklart på vad en praktträff innebär. Men nu var det iaf skönt så och du och jag vet att vi mkt väl kan vara om er redan innan EM. Puss

2008-05-06 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0